♥ (^_^) ♥ ::Selamat datang ke Blog Cik NurSha's Story:: ♥ (^_^) ♥

Saturday 17 December 2011

"HafizZainal's Contest - Senyuman Mahal II "

Assalamualikum guys!
Punya laa dah lama tak menyinggah blog ni
akhirnya ke sini juga
mana taknya
if nak singgah sini pun kena ada idea nak menulis
baru lah boleh corat-coret kat sini
Entry kali ni sangat laa janggal untuk aku
Mana tak nya
Tak pernah join contest
tiba2 join! Apa kes??? O.o
hahaha....

so, for all my friends out there, jom join contest ni
Mana tau kot-kot ada rezeki boleh menang
insyaAllah...

Senyuman Mahal ^_^

ok...and my picture with SENYUMAN MAHAL
jeng...jeng...jeng..
hahaha ^_<


1) Ceritakan kenapa anda rasa gambar senyuman anda ini adalah senyuman mahal?

Antara sebabnya nak tahu kenapa?
Sememangnya senyuman itu lahirnya dari hati yang suci dan ikhlas ingin memberikan senyuman,
Justeru itu, senyumlah....kerana senyuman itu satu sedekah..
Memandangkan saya suka senyum, so, saya rasa senyuman saya mahal.
Kerana setiap kali saya senyum, saya akan sedekahkan senyuman saya pada orang sekeliling saya
Kalau senyuman saya MURAH....saya tak kan senyum, cause nanti saya dah tidak ada apa2-
erti kata lain SENYUMAN MISKIN~ hahaha... :)

2) Kenapa anda berminat untuk join contest ini?

Saya berminat untuk join contest ini kerana kebetulan terlihat di Facebook Hafiz Zainal mengenai contest ini...
dan secara kebetulan juga saya memang suka senyum...so tak salah kan untuk saya join contest sebegini untuk kali pertama ini....  :)

3) Apa first impression korang terhadap orang yang pakai braces?

Orang yang pakai braces ni sangat cool~
tambah2 kalau pakai yang warna- warni...
hahaha....dulu teringin nak pakai...tapi mahal laa~
kalau pakai confirm gigi aku lawa..and bertamabh MAHAL SENYUMAN aku....hahaha....  :)

For my gorgeous friends : Eija Maknae Jr. ,  Aimi Shokeri ,  Nur Nazeera

                http://www.youtube.com/yohafiz92
                http://www.facebook.com/hafizzainalI
                http://twitter.com/hafizza1nal
                http://www.facebook.com/hafizzainal92

p/s : sehabis baik aku buat benda ni...
       at last siap jugak....hahaha :)
       SENYUM ITU SEDEKAH~ ^_^

No comments:

Post a Comment