♥ (^_^) ♥ ::Selamat datang ke Blog Cik NurSha's Story:: ♥ (^_^) ♥

Thursday 9 June 2011

Kungfu Panda 2

Assalamualaikum readers!
Aku rasa dah lama tak corat coret dalam blog ni...
ramai yang da bermula berkata,
"sha...tak update blog lagi ke???"
huhu...ada juga pembaca setia..thanks guys! =)
al-maklum la...
semenjak aku kerja ni...
aku quite busy sikit...
pergi kerja pagi...balik karang dah malam...
hmm...
so ada kesempatan ni...
aku nak story sikit la kat korang pasal aktiviti aku semalam...
weee~ aku tengok KUNGFU PANDA 2 semalam


with my sister and my lovely niece...DAANIA
Dia minat sangat dengan cerita KUNGFU PANDA tu...
haha...for your information...
aku tak pernah ada hati langsung nak tengok cerita ni!
Tak tau la kenapa kan...huhu
So bila akak aku ajak tengok semalam...
aku pun senang hati nak follow cause dia nak belanja kan..haha
korang nak tau apa jadi lepas tu???
da laa aku lapar..so pergi makan kejap...
masuk wayang da lewat 10minit macam tu...
huhu..masuk2 je cerita da start!
Apa lagi kan...layan kan je...
Baru beberapa minit aku kat dalam panggung tu...
aku da tergelak-gelak...
haha...senang cerita,cerita ni memang best giler plus lawak giler
nak2 si Jack Black yang pegang watak panda tu...hahaha~
Senang cerita...
setiap scene memang best!
Korang akan rasa tak nak lari dari seat korang...
so, tunggu apa lagi kan???
tak reti2 nak pergi panggung beli tiket...haha~
selamat menonton okay... =)


salam...bubui...yeay!!!!

2 comments:

  1. ye ke best..mmbr de ajak tengok gak tp same cam sha lah x de hati nk tengok..haha..dah sha kate best pas nieyh nk try pi tengok lah..hihi..

    ReplyDelete
  2. tengok...jgn tak tengok ye cik napi :)

    ReplyDelete