♥ (^_^) ♥ ::Selamat datang ke Blog Cik NurSha's Story:: ♥ (^_^) ♥

Tuesday 30 August 2011

Hari Raya yang tak berapa nak raya...~

Assalamualaikum....
annyeonghaseyo...NurSha imnida... ^_^
aigoo~ *________*
SELAMAT HARI RAYA guys...
RAYA???? O.o
korang rasa RAYA this year macam mana???
cuba komen sikit....~
aku tak tau la kenapa
This year punya RAYA agak bosan sedikit...
Bosan bukan sebab apa...
Takde feel nak RAYA.
hmmm....before this
kalau RAYA, family kitorang la yang paling GEMPAK...
semua kalau kuar rumah tak kata macam satu bas plak...
pastu...semua sedondon...jalan ramai2...
this year...adess...matinya aku T_T
kill me~ kill me~
hahaha ^_^
takpe2....aku tunggu semua akak and abang aku balik...
tengok la aku balas dendam nanti raya ketiga...
Haha :D
jyeahh~!!!! mesti gempak plus happening punya *__*
haha...~
Kenapa tak upload picture post kali ni?
Harap maaf,,,memandangkan mood untuk raya takde...
so, no picture are taken...
kkkk~
hmm.....btw, thanks guys for those who are always follow me and keep sayin'
"cik nursha story bila mau update blog?”
dengan slumber je aku kata...
“malas plus takde idea”
Haha...bila ada idea...ada je pula problem untuk mulakan penulisan ku ini...
haha...okay la guys...lewat sudah...
Salam....good night...and peace yo~!!! ^___^

No comments:

Post a Comment