♥ (^_^) ♥ ::Selamat datang ke Blog Cik NurSha's Story:: ♥ (^_^) ♥

Wednesday 13 July 2011

GENTING HIGHLAND ~ (^_^)

Assalamualaikum readers...
Setelah berkurun lamanya tak menyiggah ke sini...
Akhirnya hadir la diri ini kembali...
Hehe~
Sebab ada story...boleh la jejak sini...
Kalau takda story...nak jejak pun tak tau nak coret apa...
nggeee ^___^

***
okay....seperti yang sedia maklum....(bagi yang tengok album aku)
semalam aku pergi GENTING HIGHLAND....
wow~~ sejuk sangat (yekew?? Biasa je..hehe)
Disebabkan aku dah lama tak jejak sana...
excited nak pergi!
Bukan excited nak main.
Tapi excited nak lepak sana...cause aku suka environment kat sana...
sejuk je....macam kat overseas....
Haha.... (^_^)  (berangan itu percuma)

***
setibanya aku di GENTING SKYWAY...




perjalanan ke genting....

tiba di genting....wow...fog!!!

first place visit....CHOCOLATE LAND!!!


first game aku main...SPACE SHOT....(skali men 2kali)
mmg best!!!
second game aku men PIRATE SHIP ^^
third game : ROLLER COASTER....(3x men...wee~)
pastu...rehat jap makan kat sini...
(aku mkn mihun sup,jagung n hot n roll)
then main FLYING ELEPHANT...(mcm budak2...wee~)
pastu men ni...haha...mamai aku pas main...adess =p
then santai jap...take a snap!!! (^_^)

singgah LONDON jap..perghhh...sempat plak an...
takde keje...aku bawak kete...
(kat cni je aku bole bwk tanpa lesen)
amacam???? macam kat OVERSEAS tak????
ni kat DINOSAURLAND....tp tutup pulak...
before balik..aku rembat ICE-CREAM..
(walaupun sejuk..haha)

sementara habiskan ICE-CREAM...take snap... ^^

suasana GENTING pada waktu petang... ^^

so..senarnye...banyak benda aku main...tapi memandangkan 
tak bole snap....aku khabar kan la ae kat sini...
aku men CYCLONE, FLY DRAGON....PIRATES, SPIDER MAN
and etc...macam2 nak di cite an kat sini...
tapi memandangkan aku dah merasa semua mainan
before this...so aku rasa GENTING da tak banyak mainan...
hopefully GENTING tambah kan la mainan baru ye...
(^_^)


akhir kata...salam...bubui...PEACE YAWW!!!! (^_^)v



















2 comments: