♥ (^_^) ♥ ::Selamat datang ke Blog Cik NurSha's Story:: ♥ (^_^) ♥

Monday, 23 May 2011

kinect???

salam guys....
psst..pssstt..pssstttt.....
nursha ad benda nak cite ni..meh rapat ckit meyh...
hehe...korang pena dengar psl 

Microsoft Kinect Motion Sensing Debuts at E3

mesti takkan...hehehe
thats why sha ada cerita nak stoly molly cket sama
lu owang....<waa slank cina plx>
hehe..semalam sha main game ni al-kisahnya...
sampai sakit badan lorh...
nak update dalam blog pun xsempat..
adess..hmmm....
tak pe la...Allah bagi ruang untuk cerita hari ini...
nak kongsi la ngan korang...
benda ni cara baru untuk men game..
mula2 my sis ajak men kinect...
dalam hati aku berkata....
what is kinect???
akak aku pun pegi la bukak tanpa buang masa lagi...
korang pun mesti tertanya kan macam mane bentuk dia...
ni lah rupa kinect tu....
amacam??? ada style x???
mula2 aku men benda ni...agak malu2 la...
cuz ia melibatkan badan korang untuk mengawal game tu...
tp end up...aku la yang paling beria men...sampai 3jam aku balun...
wakaka...gempak tak???
seriously..game ni memang best giler...
sesuai la untuk korang yang segan nak exercisae kat luar tu...
sape kate dalam uma xley exercise...
bole pew...dengan syarat korang beli game ni k,
di jamin..aku main semalam sampai effect nye ke hari ni...
mane tak nye..main x warm up...
memang lebam la kan..huhu....
ni aksi seterusnya...nak upload pic aku..tak pakai tudung plx..
tengok aksi anak buah aku k,

maybe korang xnampak lagi kan apa itu kinect...
ni aku upload lg untuk korang...
(pic terpakse di blur kan cuz aku xpki tudung)

korang tengok aksi anak buah aku ni..hihi.. =p
ni aksi time men dalam akuarium...
kteowg kene selamat an akuarium daripada pecah..huhu...
ni aku upload an pic yang profesional k...
bia jelas gitu... ;)




so..amacam??? seronok tak???
so dapat kan la di kedai X-Box yang berhampiran ye..huhu
untuk keterangan lebih lanjut...pegi dekat link ni k,
ok guys...selamat mencuba... :)
lols...bubui..yeay!!! ;)



2 comments:

  1. K.sha, sejak bila ada blog nie???
    anyway pink u...................
    do visit blog k.anis :)
    http://idayuibrahim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. huhu...baru lagi wat..dalam bulan 5 gak..huhu...follow k.sha ae.. :)
    k.sha slalu jenguk blog kak ayu :)

    ReplyDelete