♥ (^_^) ♥ ::Selamat datang ke Blog Cik NurSha's Story:: ♥ (^_^) ♥

Friday 13 May 2011

Salam Perkenalan...

ehem..ehem...setelah sekian lama aku memikirkan..akhirnya...inilah hasil nya...
haha....asyik dok tengok member punya blog je..
Nampak macam menarik!
nak..nak..aku pula yang jenis suka menaip...memang kena la kan?!
ngeh..ngeh...
so lepas ni...bermula lah perjalanan hidup aku sebagai blogger..
untuk maklumat korang, aku suka tulis SAJAK..
So lepas ni, tunggu lah hasil karya aku ok?
Akan aku post kan kat sini.
Btw, hope tulisan aku menjadi perhatian korang
Bukan apa...saja nak luahkan bakat yang tak seberapa ni
ahaks... (gedik je) Haha

2 comments:

  1. keep on writing, just found your blog and make me interested to read more =)
    sincerely
    Stalker from uitm perak. pfft

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks because visit my blog.
      I will. anything if I did a mistake, please correct me
      thanks again. :)
      May Allah bless you

      Delete