♥ (^_^) ♥ ::Selamat datang ke Blog Cik NurSha's Story:: ♥ (^_^) ♥

Tuesday 17 May 2011

Swimming!

Ehem..ehem...
Topic macam menarik je kan...wakaka...
Bukan aku ya yang swimming.
Tapi my anak buah lols!
Aku??? Swimming???
Bukan tak reti..
Cuma malas!
Cause dah petang sangat.
Kalau aku dah swimming...
Maun berjam2 aku dalam kolam nanti..
wakaka..
Ni lah antara pose yang sempat anak buah aku buat.

Comel tak diorang??? Haha
btw, cuba teka, berapa ramai anak buah aku yang lelaki???

Ni pose yang seterusnya! huhu...
semua dah excited nak mandi..adess!

Akhirnya....gedebush!!!
Masuk juga dalam kolam...
Haha...
Anak-anak buah aku if dah masuk kolam memang tak hengat dunia..
dah maghrib pun tak reti nak naik lagi.
adesss...syok mandi la katakan...
haish...macam-macam gelagat aku tengok diorang dalam kolam.
Bukan setakat mandi...siap main kejar2 bagai...
Sampai terjatuh...adeh!!
sakit maa jatuh kat kolam...huhu...
ok la guys...
till here....see you in the next column k,
bubui...yeay!!!

No comments:

Post a Comment